Vanliga frågor
Hur lång tid tar det att behandla min beställning?
Beställningar behandlas inom 1-2 arbetsdag och överförs till vår transportör, Postnord. Under högsäsong eller perioder med hög beställningsvolym kan behandlingen ta ett par extra dagar. Om det uppstår en betydande försening kommer vi att informera dig via e-post eller telefon. För mer information, vänligen se vår Fraktpolicy.
Hur kan jag spåra min beställning?
När din beställning har skickats får du en bekräftelse via e-post med ditt spårningsnummer. Observera att spårningsnumret aktiveras inom 24 timmar. Du kan enkelt spåra din beställning här.
Vad ska jag göra om min produkt är skadad?
Om ditt paket är skadat vid leverans, vägra leveransen (om möjligt) och kontakta oss omedelbart. Om du upptäcker skador efter leverans, skicka oss ett e-postmeddelande inom 24 timmar till info@lillalycka.se, inklusive bilder på både den skadade produkten och förpackningen.
Vänligen ange följande information:
-
Bilder på den skadade produkten och förpackningen
-
Ditt beställningsnummer
-
En kort beskrivning av problemet
Om din produkt är skadad eller defekt, täcker Lillalycka.se returfraktkostnaden och skickar utan extra kostnad en ersättningsprodukt.
Vad är er returpolicy?
Om du inte är nöjd med ditt köp har du 14 dagar på dig att starta en retur. Returnerade varor måste vara i originalskick och innehålla kvittot. För att påbörja en retur, vänligen konsultera vår Retur- och återbetalningspolicy.
Hur fungerar återbetalningsprocessen?
När vi har mottagit din returnerade produkt och har kontrollerat att den uppfyller våra returpolicyer, kommer din återbetalning att behandlas inom 10 arbetsdagar. Observera att det kan ta några extra arbetsdagar innan återbetalningen syns på ditt konto. För mer information, vänligen se vår Retur- och återbetalningspolicy.